Vrienden van Lotus

Heb jij ook zo’n passie voor handbal en wil je onze vereniging, S.v. Lotus, een warm hart toedragen? Dan nodigen we je graag uit om lid te worden van de ‘Vrienden van Lotus‘!

De ‘Vrienden van Lotus’ is een bijzondere groep mensen, zowel leden als niet-leden, die onze vereniging willen ondersteunen en samen willen bijdragen aan de groei en ontwikkeling van onze talentvolle handbalclub. Met jouw steun kunnen we geweldige kansen creëren en extra mogelijkheden bieden aan onze spelers en speelsters.

Als vriend van Lotus draag je bij aan het versterken van onze vereniging en het realiseren van nieuwe doelen. Met jouw bijdrage kunnen we investeren in faciliteiten, zoals trainingsmateriaal, wedstrijduitrustingen en zelfs deelname aan toernooien en kampioenschappen. Samen kunnen we de handbalsport naar een hoger niveau tillen!

Het is belangrijk om te benadrukken dat de vereniging momenteel financieel uitdagende tijden doormaakt. De stijgende kosten en dalende subsidies hebben invloed op onze financiële stabiliteit. Om de kwaliteit van onze trainingen en faciliteiten te behouden en te verbeteren, streven we ernaar om terug te kunnen keren naar tweemaal per week trainen tijdens het binnen seizoen.

Voor slechts €50, €75, €100,- (of meer) per jaar kun je al lid worden van de ‘Vrienden van Lotus’ en bijdragen aan het succes van onze handbalvereniging. Uw sponsoring en steun als vriend van Lotus zijn van onschatbare waarde voor ons. Door lid te worden van de ‘Vrienden van Lotus’ help je direct bij het creëren van financiële stabiliteit en het realiseren van onze sportieve ambities. Als blijk van waardering zullen de namen van alle ‘Vrienden van Lotus’ ook worden vermeld op ons speciale “Vrienden van Lotus”-bord in ons clubhuis, zodat we aan iedereen kunnen laten zien hoeveel we je steun waarderen.

Word vandaag nog lid van de ‘Vrienden van Lotus’ en draag bij aan het succes van onze handbalvereniging. Samen kunnen we dromen verwezenlijken en toekomstige kampioenen vormen! Voor meer informatie over hoe je lid kunt worden en hoe jouw bijdrage helpt, kun je contact opnemen met onze sponsorcommissie via sponsoring@svlotus.nl.

Familie Kusters
Familie Haagedoorn