Informatie Handbalkamp

Zaterdag 18 en zondag 19 mei 2024 (pinksterweekend)

Aan het eind van het seizoen gaan we met alle leden op kamp! Dit jaar gaan we naar Zaandam (Noord-Holland) waar een handbaltoernooi gehouden wordt bij HV Zaanstreek. Natuurlijk is het belangrijk dat we precies weten wie er allemaal mee gaan. Dan kunnen we de deelnemende teams inschrijven, de tenten regelen en boodschappen halen.

Om kosten te besparen op de bus is het kamp vanaf zaterdag i.p.v. vrijdag en komt iedereen met eigen vervoer (reistijd vanaf Hoofddorp is 30 minuten).

We verwachten de teams rond 10.00 uur in Zaandam (exacte tijd wordt nog gecommuniceerd). We gaan dan leuke buitenactiviteiten doen en naar het zwembad. Zaterdagavond is er een BBQ en feestavond! Op zondag is het toernooi.

Kosten
Handbalkamp (zaterdag en zondag/eigen vervoer): € 40,- (incl. 1 nacht kamperen, eten en drinken, activiteiten, BBQ, feestavond, toernooi zondag)

Kun je echt niet op zaterdag komen en kom je alleen op zondag voor het toernooi dan zijn de kosten voor zondag € 15,- (incl. toernooi, eten en drinken

Vóór 31 maart 2024
1. Inschrijfformulier invullen (zie onderaan pagina)
2. Betaling op rekeningnr.: NL80 RABO 0324523270 t.n.v. S.V. Lotus
Onder vermelding van: Handbalkamp 2024, Jouw naam & huidige team

LET OP!
Je bent ingeschreven als bovenstaande stappen vóór 31 maart 2024 gedaan zijn!
Bij afmelding wordt de betaling niet meer teruggestort i.v.m. reeds gemaakte kosten.

Regels
* Alcohol onder de 18 jaar niet toegestaan!
* Het kamp (handballen, slapen, eten, …) is alleen voor ingeschreven leden. Anderen heten we van harte welkom als publiek!
* Met het tekenen van dit formulier geeft u toestemming voor het publiceren van kampfoto’s. Meer info:
www.svlotus.nl, tabblad Vereniging -> Privacy.
* Dit inschrijfformulier wordt vernietigd na kamp 2024.

Inschrijfformulier 2024